• Türkçe
  • English
NST Helpdesk Enterprise

Bizi Takip Edin

NST HELPDESK

Internet yada lokal aÄŸ üzerindeki (farklı ip grupları, ÅŸube baÄŸlantıları, intranet-internet) sorumlu olduÄŸunuz bilgisayar sistemlerini kolayca yönetebilmek, kullanıcılardan gelen yardım çaÄŸrılarını kayıt altına almak, tek bir tıklama ile istediÄŸiniz kullanıcıların yazılım güncellemelerini yada yazılım yüklemelerini yapabilmek pek çok sistem yöneticisinin en büyük isteÄŸidir.

Böyle bir yapı size; hem zaman, hem kontrol, hem de yenilikler için fırsat kazandıracaktır. Günümüzde birçok uzak yardım yazılımı mevcut. Ancak bu yazılımlar sistem yöneticilerinin isteklerine özel olarak deÄŸil genel kullanım hedef alınarak geliÅŸtririlmiÅŸtir.

Sektördeki bilgi birikimimiz ile müÅŸterilerimize verdiÄŸimiz hizmet kalitesini arttırmak için öncelikle kendi iç kullanımımızı hedekleyerek NST Helpdesk'i geliÅŸtirdik. Destek ekibimizden gelen talepler doÄŸrultusunda yeni eklemeler ve geliÅŸtirmelerle gördük ki; bir yazılım için zaman harcarken aslında zaman kazanır hale gelmiÅŸiz. MüÅŸterilerimiz ile yapılan haftalık toplantılarda geçtiÄŸimiz haftaya ait yardım çaÄŸrıları, deÄŸiÅŸim listeleri ve deÄŸiÅŸim planları gibi verileri daha reel bir raporlama ile sunabiliyorduk. Eminiz ki çok kullanıcılı sistemlerde sizler için problemi çözmek deÄŸil, aynı anda size acil olan durumunu anlatmaya çalışan personel ve sürekli çalan telefonunuzun iÅŸinizi bölmesi daha büyük bir problemdir. Bunlar bizim de yaÅŸadıklarımızdı.

Her kullanıcı kendi iÅŸinden sorumlu iken, sistem yöneticileri tüm kullanıcılardan sorumludur. Dahası tüm altyapı ve sunuculardan haberleÅŸme gereçlerine kadar sorumluluk kapsamındadır. Bir personelin iÅŸini 1 saat geç yapması sadece o birimi yada iÅŸi etkiler. Oysa sistem yöneticisinin iÅŸini 1 saat geç yapması tüm persolen X 1 saat + geciken tüm iÅŸler demektir. Aslında bu da sistem yöneticilerinin organizasyondaki en önemli noktalardan birinde bulunmasının ana sebebidir.

EÄŸer sistem yöneticilerinin performansı tüm organizasyonun performansını etkiliyorsa bu departmana yatırım yapmak akıllaca bir yaklaşım olacaktır. Nitekim bunu kendi iç yapımızda tecrübe ettik. Ne yazık ki üst üste birçok kriz atlatan dünyamızda krizde biliÅŸim alt yapısına yatırım yapanların kazandığı ile ilgili bir çok haber mevcuttur.

Gerekli donanım ve gereçleri saÄŸlanmış bir bilgi teknolojileri altyapısı var ise sistem yöneticisi iÅŸlerini çok daha hızlı ve düzgün yapacaktır. Dolayısıyla da tüm organizasyon iÅŸleyiÅŸi bu hızdan nasibini alacaktır.

AÅŸağıdaki tabloda NST Helpdesk'e ait özellikleri görebilirsiniz;

Lite

Pro

Enterprise

Internet Üzerinden Çalışabilme
Internet BaÄŸlantısı Olmayan Terminallerde Çalışabilme
Mobil Internet Üzerinden Çalışabilme
BaÄŸlantı GüvenliÄŸi (Åžifreleme)
Güvenlik Duvarı Arkasında Çalışma
Otomatik Güncelleme
Çoklu Dil SeçeneÄŸi
Yönetim Konsolunun USB Üzerinden Çalışabilmesi
Logo Ekleme
Kurulum Gerektirmeyen Uzak Yardım Modülü
Terminal Grupları Oluşturma
Birden Fazla Yönetici
Grup Bazından Yönetici Yetkileri
Terminal Bazından Yönetici Yetkileri
Sunum Modu (Kendi ekranını terminale gösterme)
Sunum Modunda Ekranın Seçilen kısmını Gösterme
Aynı Anda Birden Fazla Masaüstü BaÄŸlantısı
Orantılı Masaüstü Görüntüsünü Boyutlandırma
Çoklu Monitör DesteÄŸi
Tam Ekran Uzak Masaüstü
Uzak Masaüstü Renk Seçimi
Terminal Server Kullanıcılarını Görebilme
Ä°ki Yönlü Clipborad Aktarımı
Dosya Yöneticisi
Kesintisiz Dosya Transferi
Terminal Üzerinde Yazılım Çalıştırma
Yardım ÇaÄŸrılarının Kaydedilmesi
Yardım ÇaÄŸrılarının Raporlanması
Değişim Planlaması
DeÄŸiÅŸim Listesi
Otomatik Domain Black List Takibi
Terminal Internet Kullanımının İzlenmesi (Bandwidth)
Sunucu Servislerinin Takibi
Sunucu Olaylarının Otomatik Bildirilmesi
Sunucu Yedeklerinin Takibi
Exchange Server Olaylarının Otomatik Bildirilmesi
Terminallerin Yedeklenmesi (Backup)
Terminallerin Geri Yüklenmesi (Restore)
Terminale Yazılım Yükleme
Terminal Yazılımlarını Güncelleme
Gruplara Yazılım Yükleme
Gruplardaki Yazılımları Güncelleme


Products
  • CSI Network Admin
  • NST Helpdesk Lite
  • NST Helpdesk Pro
  • NST Helpdesk Enterprise
  • NST Easy Web
Back To Top